BĂ€ttre! 👏

Dagens möte med chefen var fantastiskt. Han förstod redan hur det lĂ„g till och tog allt pĂ„ fullaste allvar. TĂ€nkte först att jag skulle hĂ„lla igen men det gick bara inte. Spydde verkligen ut ALLT som lurat i mig. KĂ€nde mig lĂ€tt och glad nĂ€r jag gick dĂ€rifrĂ„n. 
Försöka hĂ„lla kvar den kĂ€nslan hela dagen idag. Lyckades ganska bra Ă€ndĂ„. Kom hem idag för första gĂ„ngen pĂ„ mĂ„nader med energi kvar. 
Satt i soffan och tĂ€nkte att det hade varit skönt med en promenad. Men vĂ€grar gĂ„ ut nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ mörkt. SĂ„ det sket sig ju. 
SĂ„ har jag ju tĂ€nkt pĂ„ gymmet i typ 2 mĂ„nader men blir ju aldrig av lĂ€ngre.. Men sĂ„ smsar PT’n som frĂ„n ingenstans och frĂ„gade om jag levde. Hehe. LĂ€nge sen vi sĂ„gs. SĂ„ gulligt att hon smsar mig fortfarande fast vi avslutat för lĂ€nge sen. 
Tog det som ett sign och gick genast dit.
Körde en hel timme. Underbart! Kul att fĂ„ prata lite med henne oxĂ„! 

Trött och slut Ă€r jag nu pĂ„ ett bra sĂ€tt och det Ă€r snart dags att krypa ner! 

Pics of the day:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

1 Annika K:

skriven

Bra att du fick ur dig allt. Och att chefen faktiskt lyssnade❀

Svar: Ja det kÀndes vÀldigt bra faktiskt! Stor lÀttnad
Annette Sjölund

Kommentera hÀr: