Systerdöttrar x3

Igår gick jag till mina systerdöttrar som mamma (mormor) passar under helgen. Vi mumsade massor av gottis och jag blev friserad av Amanda som verkligen tar talang för frisyrer.

 
Det var mysigt att få umgås med dom alla tre. Äldsta systerdottern brukar inte vara särskilt intresserad av att hänga med moster, men igår blev det mycket tid. ❤️
Framåt kvällen så tog jag med mig en lite övertrött Molly hem till mig för översovning. Det var mysigt med lite egentid med henne. Vi kollade på nån film, det regnar köttbullar? eller vad den kan ha hetat tills tösen hade somnat. 

I morse åt vi frukost sen begav vi oss till tillbaka för att hämta upp mamma och Amanda så åkte vi och åt lunch och strosade på Ikea. 
Sen åkte vi till ett godisland här i närheten som har 850 sorters godis. Tjejerna gick lös totalt. Hehe. Jag köpte också en del, mkt gamla nostalgiska favoriter som inte funnits i sortimentet sen man var liten. 

Mysig helg. 

Nu ligger jag här hemma helt slut. Men också otroligt otroligt ångestfylld efter att ha ätit godis. Försöker distrahera mig bäst jag kan. 

Godnatt 

Kommentera här: