Rituals

Idag har jag jobbat. Jag älskar verkligen mitt jobb. Så glad att jag slutligen hittade ett jobb jag faktiskt trivs riktigt bra med. Jag har alltid känt att det varit för tungt, fysiskt eller psykiskt, att det ofta varit en dålig arbetsgrupp med konflikter och mobbing eller liknande. Oengagerad och dålig ledning. Ständig irritation. 

Men jag känner mig som ett med detta jobb. Alla delar passar liksom. 
Så nu har jag pratat med chef och personal om att jag går upp på 50% 1 oktober. 
Det är ju helt omöjligt att känna att man kommer ikapp och kan vara till nytta med dessa fjuttiga timmar. 
Så det ska bli roligt! 

Idag hämtade jag även ut mitt paket från Rituals. En adventskalender! Åh så spännande det ska bli!

Hur sjuttsingen ska jag lyckas hålla mig till 1 dec? Det är frågan.. 


Solen skiner och det är riktigt varmt. Helt underbart. Igår kändes det som en sommardag. Solen värmde massor och vindarna var såå ljumma. 20 grader, helt galet. Samma idag. 
Det får gärna fortsätta så. 😊

Ingen julfeeling direkt. 😊

1 Stina:

skriven

Men åh va kostade den? Ja vill oxå ja deras kalender ! :)

Svar: Det finns två. En för typ 800 och en för 650. Denna är den för 650 😍😍😍
Annette Sjölund

2 Stina:

skriven

Men åh va kostade den? Ja vill oxå ja deras kalender ! :)

Svar: 650 :)
Annette Sjölund

Kommentera här: