Godkväll

Jag åkte hem från dagvården strax innan lunchen idag. Jag kände bara att jag inte kunde vara kvar. Visste inte om det var ångest eller sjukdom, hade bara den starka känslan att fly därifrån. Jag kommer vara hemma i morgon med. 

Jag lät mig bara vara sjuk en dag i början av veckan, jag skulle stannat hemma längre. Det känns som att kroppen skriker efter sömn och lugn och ro. 

Jag köpte mig ett paket Promarker pennor idag och har suttit och ritat lite nu på kvällen. Jag måste ta mig tillbaka till affären för att köpa de speciella papper man ska rita på med dessa pennor. Var för snål för det idag men man slösar färg om man ritar på vanliga torra skisspapper. Plus att man inte får till de effekter som förväntas av pennorna. Men jag blev väldigt nöjd med min blomma ändå. 

Alla mina 15 promarkers 🤓
in process
Detta är baksidan av bilden, färgen som gått igenom. Kantlinjerna ritade jag med annan penna som uppenbarligen inte går igenom. Coolt ju. Nästan finare

🌼🌼🌼🌼🌼🌼


Jag har som uppgift att bryta dietregler. Så idag vart det tjockpannkaka. 

Den vart så krispig och god. Jätte krispig yta

Nu ska jag gosa lite med Tiara som sitter och stirrar på mig typ 3cm från mitt ansikte. 😍

1 Grislingen:

skriven

Vad fint ritat, vilken talang du har. Kram

Svar: Tack söta ❤️❤️
Annette Sjölund

2 Mamma:

skriven

vilken skön hippie du ser ut som😍👍❤️😘

Svar: Hehe 😊
Annette Sjölund

Kommentera här: