Dagens pyssel

Idag höjde jag antidepressiva medicinen. Verkar behövas helt plötsligt. Doktorn ringde igår och hon föreslog en höjning. Trodde jag skulle må jätte dåligt av höjningen, brukar vara så känslig. Plus att det var en ganska ordentlig höjning. Men idag har jag inte känt något. Hoppas det fortsätter så.

Jag har haft en fixar-dag. Pysslat här hemma en del, sett på några bra filmer och även varit i centrum samt hämtat ut ett paket med en spännande sak jag beställt. 😉

Vid 19- tiden vart jag rastlös och gick till gymet. Det var nästan tomt där och jag var nog bland dom sista att lämna när det stängde. Hoppas jag kan sova gott nu när jag tagit ut mig lite.

Imorgon väntar både sjukgymnastik och kuratorsamtal.

Trött, svettig och slut. Men nöjd. 😊

1 Tess:

skriven

Vad snygg du är och vilken fin kropp. Hoppas du mår bättre snart ❤️

Svar: Men tack söta du ❤️😘
Annette Sjölund

Kommentera här: