Rensardag

Lite bättre känner jag mig idag. Huvudvärken har släppt lite. Jag har kunnat äta lite, även om vi pratar lite. Kanske är på väg åt rätt håll iaf. 

Hade så svårt att somna igår. Helt omöjligt. Låg och vred på mig till 02, sen väcktes jag några timmar senare av att de börjar riva grannarnas badrum. Ljudet av kakel som bilas ner är hjärtskärande jobbigt. 

Flydde härifrån rätt snabbt för lite ärenden. Plockade även upp mamma och syrran. Har rotat runt lite i förrådet, lagt ut massor av kläder till försäljning och rivit ur min garderob som varit kaos. Bara kastat in saker där sen jag flyttade in. Nu står där en sån trådbacks-grej där jag har alla saker. Älskar känslan av ordning och reda. 

Har så ont i kroppen. Ilar oroväckande i svanken. Benen gör ont när jag går. Inte kul. Känns som jag skulle behöva återuppta min träning. Eller som at jag håller på att gå sönder. 

Imorgon är det dags!!!!! Akademikliniken it is. Så spänd. 

Kommentera här: