Cinderella

Nyss hemkommen från kryssningen. Vi har haft jätte kul verkligen!
Jag möttes i entrén på båten av min vän Ralf. Hehe riktigt överraskning! Hur kul som helst. Har pratat om den här kryssningen med honom sen jag köpte biljetterna för nästan 2mån sen o så har han överraskat med att köpa en han med utan att säga nåt. Vi hade jätte kul! 😊

Åt kolossalt mycket skaldjur och drack kolossalt mycket drickar. Hade verkligen så jäkla kul. 
Av oklar anledning så har jag sjukt många blåmärken på kroppen. Benen är värst. Ingen som helst aning hur dom uppkommit :/

Klänningen var kanon!
Och nyfrissad är jag också, jätte nöjd! Var och slinga o klippt igår fm. 



Några av oss. 


Några till




Knas. 

Jag är så äckligt trött. Skakar och mår illa. Usch. Hoppas jag får sova gott i natt. Grannen mullrar högt med basen så jag snart får panikångest. 🔫

Jaja det var det. En superjätterolig resa hade vi ❤️






Kommentera här: