Tacksamhet

Tusen tusen tack för all stöttning och alla fina kommentarer och sms igår. Jag har inte orkat svara på dom en och en för tårarna börjar rinna varje gång jag läser dom. Men ni anar inte vad dom värmer. 💙
 
Vi åkte bort igår efter att ha gjort fint på minneslunden och här på minnesplatsen. Det vara bra. Vi vill hedra Mios minne och då vill jag inte bara ligga och gråta (så som jag startade dagen) så det var ett klokt val att åka iväg. 
 
När vi åkte till Gotland direkt efter utskrivningen från sjukhuset förra året så blommade dessa äppelträd (?) så vackert. Och det gör dom nu med. Bilden är tagen igår. Dom är så förknippade med Mio.
 

Minneslunden blev väldigt fin 
 

Minnesplatsen här hemma också. 
 

Bild från igår. Slänger en puss till er alla fina stöttade människor. 

När jag kom hem nu så hittade jag ett paket i brevlådan. 
Det var från en tjej som liksom vi förlorat sitt mirakel alldeles för tidigt. 
Tårarna började rinna direkt och jag får inte fram ord hur glad detta gjorde mig. Gjorde oss båda. Och jag är säker på att Mio är lika glad. 
Hans första födelsedagspresent. Förutom nallarna från oss. 
 
Tusen tack igen votivi filii (http://votivifilii.blogspot.se) Underbara du! 💙
 
Ett så fint kort med så fin text i
 
Och en nyckelring till mig med min älskade ängels namn. 
 
Finner inga ord. 💙 

1 Anonym:

skriven

Å vilken fin gest <3 <3

Svar: Verkligen! 💙
Annette Sjölund

2 Marie:

skriven

Så klokt att åka bort och göra nåt för att hedra eran fina pojk, han va säkert med er hela dagen❤️ Fast hade världen varit rättvis hade han varit med er i en vagn och 1-årsdagen kommit om några månader! Ta hand om dig!

Svar: Jag vet. DET hade varit rätt. Usch, orättvisa värld.
Kram!! 💙
Annette Sjölund

3 Votivi filii:

skriven

Varsågod kära du! Det var vad jag kunde göra för dig, för att finnas där för dig och påminna om att han är er lilla son och du hans mamma. Med det avståndet som är, speciellt på hans första årsdag. (Och jag tror nog våra små änglar åt tårta och busade tillsammans igår! För inte var Mio ensam och uttråkad på sin födelsedag)
Kram

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

Kommentera här: