20 maj

Dagen är här. 

Tårarna började rinna igår redan. Vi insåg att det kommer bli en vidrig dag så vi åker härifrån nu ett dygn. Men först ska vi till minneslunden med en nalle och ljus, och samma på vår minnesplats. Köpte två likadana nallar. 

Usch och fyfan helt enkelt. 
Hade så gärna velat ha dig i livet här hos oss vår älskade mirakelbebis. En rund och go 7 månadersbebis hade du varit. Jag vet att du skulle ha charmat världen. 
Jag önskar så att fler fått se din vackra lilla mun, dina fina smala fingrar. Din perfekta lilla kropp. Älskade bebisen min. 

Grattis på födelsedagen världens finaste Mio!



Skrev en liten dikt igår kväll;

Jag tänker på dig min älskade prins
Jag önskar så högt att du hos mig finns
Varför försvann du från oss den där dagen?
Minnet får det att vändas i magen
Jag grät och skrek och och ville inte vara med 
Jag grät tills ögonen sved
Jag krystade och kämpade utan att du kom ut
Jag kämpade till jag var helt slut
De sa att de såg dig, du var nästan här
Första blick jag la på dig och jag var kär
Min älskade pojke så stilla och tyst
Min älskade ängel du fick vingar och flög bort
Jag önskar att ditt liv inte blev så kort
Ingen kan bli älskad så mycket som du
Jag hoppas att du firas i himlen nu

1 Emma svärdling:

skriven

Älskade fina ni, alla 3. Jag glömmer aldrig den där dagen för ett år sen när jag fick veta att er lilla mirakelpojke kommit till världen, alldeles för tidigt för att få en chans att få hinna uppleva dom bästa och finaste föräldrar man kan tänka sig. Du finns för alltid i våra hjärtan och jag kommer för alltid sörja att jag inte fick lära känna dig. Mio, grattis på din dag, även om jag önskat att den kom långt senare.... ❤️❤️❤️

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

2 Hanna:

skriven

Stort grattis till en er fina underbara lilla pojke! och en stor kram till en fantastisk mamma!

Årsdagar är hemska...

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

3 Votivi filii:

skriven

Underbara du, jag lider så med er. Men ni gör helt rätt i att åka bort och vara för er själv. Och dikten var väldigt vacker.

Grattis Mio på din första födelsedag, även om den gör väldigt ont för dina föräldrar som tvingas fira den utan dig.

Kram

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

4 Anonym:

skriven

<3 <3 <3

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

5 Tina:

skriven

Vilken underbart fin dikt du skrivit.
Hoppas dagen blir så bra den kan trots allt.
Ta vara på varandra.
Stora omtänksamma kramar till er bägge.

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

6 Anonym:

skriven

Jag har följt din blogg i ett år nu men bara komenterat en gång. Idag tänder jag ett ljus för Mio och hoppas innerligt att han snart får bli storebror. All kärlek till er denna dag. /Anna-Lena

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

7 Grislingen:

skriven

Tänker på dig massor idag. Är så ledsen och frustrerad över att Mio inte fick leva. Skickar massor av tröstekramar och hoppas dem når fram.

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

8 Jeanette:

skriven

Har tänkt på er hela dagen och mins tillbaka på den hemska dagen för ett år sedan 😣 hade så gärna velat lära känna Mio 😔 och önskar att hans födelsedag skulle ha kommit långt senare 💙

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

9 Johanna:

skriven

Grattis på födelsedagen lille Mio! Du är och kommer alltid vara i våra hjärtan <3

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

10 Mormor:

skriven

Lilla Mio varför fick du inte vara hos oss 😥❤️

Svar: 💙💙💙
Annette Sjölund

11 Mormor:

skriven

Lilla Mio varför fick du inte vara hos oss 😥❤️

Svar: 😘
Annette Sjölund

Kommentera här: