Mer shopping

Oj vad pengarna försvinner från mitt konto. Men oj vad mycket nytt fint jag hittat. 

Idag köpte jag även ett par skor. De vart lite dyrare än jag tänkt men har verkligen behövt det. Sett ut som en clown i mina stora kängor och små pinnar till ben. Inte fint. Så det var ett bra köp. 
En tröja köpte jag också. Den var på rea och det fanns bara XS. Hade absolut valt S om det funnits, den var lite tajt men har ju lagt på mig i jul så förväntar mig att den sitter bättre snart. Hehe. 

Fyndade ett par träningstajts också. Dom är ju så dyra men var nedsatta 150kr. Tummen upp 👍
Jag var till centrum med min äldsta syster idag. Ovanligt att umgås med henne utan flickorna. Det var trevligt att få lite systersnack. 

Jag är så hungrig. Tom kyl. Borde handlat mat också. Hehe. 

Kall dag med sol. Så vackert!


Ser ut som små granar växer på taket av bilen :)

Nu ska jag vila lite. 

Kommentera här: