Hetta

Jag är faktiskt less på hettan. Jag går runt och svettas hela tiden. Det liksom rinner om mig hela tiden. Min kropp verkar vara extra dålig på att ventilera sig nu. Kanske har det med lunginflammationen att göra?
Jag är helt med på att det förblir typ 20-25grader nu fram till.... Oktober? ;) 
 
Igår åkte vi ju in till djurgården. Det gick riktigt bra att köra. Lite svårt var det med parkering,  men det löste sig. Och gratis bidde det. Vi fick bra sittplatser men det var säkert 45grader i öppen sol så både jag och syrran tog av oss och satt i bikini och kjol. Svetten rann ändå. Hujedamej. 
 
Programmet var jätte bra och jag har fått njuta av Ola salo igen. Min kung. ;) 
 
Ola sjöng den helt fantastiskt bra pride-låten- I got you. Lyssna på den!!!! Ska finnas på Spotify. Alt. Youtube. 
 
Conchita wurst. Grymt bra! 
  
 
 
Toppen dag hade vi iaf :) 
 
På fredag börjar jag jobba igen. Hur ska det gå? Ser fram emot att komma tillbaka till en vardag. Samtidigt inte. Blandat. 
 
Mannen min ligger och sover i solstolen och Tiara värmer mina redan kokande fötter 
 
Jag har haft en stunds manikyr och pedikyr nu. Så rosa och tjusig så :) 
 
Hostan är värre. Det bubblar så mkt från lungorna. Borde inte vätskan försvinna? Jag hostar så mkt (speciellt nattetid) att det gör helt sjukt ont i halsen nu. :(
 
En annan tråkig sak. Jag väger 7,5kg mer idag än när jag blev gravid med Mio. Från och med idag blir det hårdbantning. Jag ska ner till 61 igen. Inget annat är acceptabelt. 
 
1 stina:

skriven

Jag är också sjukt less på värmen!
Är HELA tiden kladdig av svett på kroppen så man skulle kunna fästa viktiga papper på huden min till och med!
Usch.

Svar: Ja Hualigen. Verkligen dags att bli svalare
Annette Sjölund

2 Emma:

skriven

Men ojoj din stackare har inte hunnit läsa förrän nu och ser att du råkat ut för massa hemskheter. Hoppas du mår lite bättre och att du orkar med behandlingen, fick du inte instruktioner om att äta omega 3 o folsyra också? Krya på dig, jag håller tummar o tår kram

Svar: Folsyra finns i gravid-vitaminerna. Omega har jag aldrig kört på.. Jo jag tror jag hinner bli bra till transfer. Jag hostade hemskt mkt i början av Mios graviditet. Så det funkar ju, fast det känns läskigt :/
Annette Sjölund

3 Emma:

skriven

Jag blev tillsagd av Riga att äta 1000mg omega varje dag + massa folsyra dvs mer än innehållet i en multivitamin men de verkar säga olika. Hoppas du snart blir bra från lunginflammation låter jobbigt i denna värme kram

Svar: ja det är väldigt olika hur dom ordinerar :) Kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: