Vila i frid. 💞

Äntligen fredag. Min dag. 

Jag jobbade 9-12.30, vi var ivĂ€g och kikade pĂ„ lite djur en svĂ€ng. 

YO!!

Vackra djur. 


Efter jobbet sĂ„ har jag varit igĂ„ng en hel del. Bokade tvĂ€ttstugan och samtidigt som jag sprang upp och ner till kĂ€llaren/tvĂ€ttstugan sĂ„ passade jag pĂ„ att rota fram vĂ„rskorna dĂ€rifrĂ„n. Mindes inte om jag hade nĂ„gra men hittade tvĂ„ par. Perfekt. Hittade min jeansjacka ocksĂ„. Lite stor men det fĂ„r gĂ„.  
Passade Ă€ven pĂ„ att bĂ€ra ner lite skit som stĂ„tt hĂ€r. 
Har Ă€ven rensat lite bland klĂ€der och lagt upp dom för försĂ€ljning innan de Ă„ker till Ă„tervinningen. Hellre sĂ€lja sattsĂ€ga. 


Jag Ă€r sĂ„ ledsen i hjĂ€rtat över syrrans kisse som Ă€r död. 😱 Han Ă€r innekatt, ute nĂ„n gĂ„ng pĂ„ baksidan men han gick ut för 3-4 dagar sen och har inte kommit hem. Han Ă€r gammal och lite risig sĂ„ han klarar inte av en fight. Mycket lutar Ă„t att rĂ€ven som stryker runt i deras omrĂ„de, har tagit honom. RĂ€ven har tagit fler katter dĂ€r. De har letat efter missen överallt men hans kropp hittas inte. SĂ„ fruktansvĂ€rt sorgligt. đŸ˜ąâ€ïž
R.I.P Buffie. 😿

1 stina:

skriven

mysigt vart Àr dedÀr stÀllet? Med alla djuren?

Ja lilla Buffie :( Fick sitt liv avslutat pÄ ett sÄ trÄkigt sÀtt. Men han fÄr vila i frid nu med alla sina kompisar i himlen <3

Svar: Det Àr görvÀln. Vid slottet :)
Annette Sjölund

Kommentera hÀr: