Gott nytt år

Oj oj oj. Beställningarna har strömmat in och jag har suttit i 8h utan paus och jobbat. Det är så kul och det får mig att tänka på annat. 

Fem leveranser med sammanlagt 8 armband ska postas idag. Några till väntar. Vissa detaljer eller pärlor. De kommer väl till nästa vecka. 





Den där gjorde jag till min moster som beställde med sina barns namn (kusinerna) men det blir konstigt med så mycket namn på ett armband, så gjorde om dom till två egna. Vart faktiskt väldigt nöjd med dom
;) 

Vill inte lägga ut bild på sånt folk köpt förens dom själva fått det. 

Nyårsafton idag. Liite bättre känner jag mig. Men det vågar man ju knappt yttra.  Vi ska fira uppe hos min mamma och pappa. Med systrar med familjer. 
Blir mys. 

Gott nytt år på er. Hoppas alla får ett kanonbra 2015. För det tänker jag ha. För nu är det väl dags för en förändring?
1 Tina:

skriven

GOTT NYTT ÅR vännen!
När jullovet tagit slut skolorna börjar igen och förhoppningsvis de flesta av mina tillfrisknat då vi varit sjuka många samtidigt denna jul få du vänta dig ett långt mail från mig.Åh blev så sugen på räkorna du så väl förtjänade en sen kväll för inte så länge sedan....Jättefina dina armband gör du åt mindre barn med?Barnstorlek....skulle vilja ha varsitt till ALLA mina vad tror du framöver?

2 Tina:

skriven

GOTT NYTT ÅR vännen!
När jullovet tagit slut skolorna börjar igen och förhoppningsvis de flesta av mina tillfrisknat då vi varit sjuka många samtidigt denna jul få du vänta dig ett långt mail från mig.Åh blev så sugen på räkorna du så väl förtjänade en sen kväll för inte så länge sedan....Jättefina dina armband gör du åt mindre barn med?Barnstorlek....skulle vilja ha varsitt till ALLA mina vad tror du framöver?

Svar: Hej. Ja visst kan jag göra till små också. Jag har lite skruttar runtom mig som vill ha. Jag tar gärna beställningar så snart som möjligt så Jag kan förbereda och se till så allt material finns. Skriv en lista med namn och önskemål på färger. På mailen :) kram!!
Annette Sjölund

3 Votivi filii:

skriven

GOTT NYTT ÅR!
Hoppas verkligen att nästa år blir tusen gånger bättre än vad detta varit för dig på alla områden.
Kram

Svar: Tack vännen!! Kram! Gott nytt år
Annette Sjölund

Kommentera här: