Årets lista

Orkar inte göra en årskrönika för detta året har sugit så starkt. Men ska försöka skrapa ihop en Tio-i-topp. 
Utan inbördes ordning. 

1. Har inte haft några skov i ben/rygg!!!

2. Köpte pärlan
 
3. Började göra smycken och sålde galna mängder 

4. Tog mig ur ett äktenskap jag faktiskt inte mådde så bra i

5. Flyttade till en egen lägenhet 

6. Gjorde magoperationen- bästa jag någonsin gjort!

7. Haft otroligt många fantastiskt roliga dagar och kvällar med mina fina vänner 

8. Jag har blivit väldigt självständig (igen)

9. Jag har gått ner 20kg och är så nöjd

10. Jag träffade min stora kärlek ❤️

Okej det fanns lite fint ändå. 
Det är så klart tungt att jag skiljt mig från mannen jag älskat och levt med i 11 år. Men samtidigt inte. Vi är vänner i stället. Med varsin ny vid vår sida. 

I dagens lucka låg en riktig nyhet. Aldrig provat seras ögonserum. Visste knappt att det fanns. Ska bli spännande att testa. Mot tröttna svullna ögon. 



I morgon är det en så vansinnigt liten lucka. Kan inte tänka mig att det kan få plats nåt annat än en prov-parfym. Sån där liten man får i kassan ibland. Sjuk tråkigt om det är så. 

Igår när jag kom hem från jobbet tog jag ett glas vin och slog in julklapparna :) så nu är det klart. Om 2 dagar har vi lite för-jul hos pappa. De vuxna byter julklappar då. Och spelar bingo på uppesittarkvällen. ❤️
Mys! 




Kommentera här: