Promenad deluxe

Idag har jag varit igång. Ordentligt. Jag gick upp till mamma och tjejerna för att ta en promenad med dom. Vi tänkte väl en halvtimme eller så, men vi hamnade på en skogsväg som inte tog slut fören vi var vid görväln slott. 

Lilla Molly kämpade på i stor protest, hungrig, törstig och allt däremellan. Men dom var så duktiga, det blev 2 timmar och nästan en mil. 
Vi var lagom möra i kroppen när vi kom hem. 

Min brorson Emil fyller år idag och dom åkte vidare för att kalasa, medan jag gick hem. Jag kände mig helt under isen då jag låg efter med flera måltider. 

Sen jag kom hem har jag legat och frossat. Känner mig febrig men jag är inte det. Bara sådär frusen och övertrött. 

Det är så vackert vid görväln. Älskar det stället. Balsam för själen. 


Där uppe på kullen l, på minneslunden igger min Mio. ❤️
1 stina:

skriven

så himla fina bilder <3

Svar: Tack 😊❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: