Jamie

När ord inte behövs, när ögonen kan tala, kroppsspråket visar sitt, när du kan vara precis hur du vill. När du kan se ut precis som du vill, när vikten, kroppen och utseendet inte spelar någon som helst roll. När kärleken är villkorslös, när hjärtat svämmar över av ett enda leende, när blickarna möts och man ser in i varandras själ, då är man bekräftad, då känner man sann kärlek, då vet man att hjärtat slår och blodet forsar genom ådrorna. Då känner man på riktigt att man lever. På riktigt, i allra högsta grad. Här och nu, du och jag, en känsla så stark att ord inte räcker till. 

Så känner jag med dig Jamie. Så känner jag för dig. Tack för att du finns i mitt liv, att jag får möjligheten att känna, leva, älska så innerligt.
Jag kommer alltid finnas för dig, alltid. ❤️ 


1 Cicci:

skriven

Så fint skrivit 💞

Svar: ❤️😘
Annette Sjölund

2 Grislingen:

skriven

Vad fint skrivit, så söta ni är du & Jamie.

Svar: Tack ❤️😊
Annette Sjölund

3 Stina:

skriven

Åh ❤️❤️❤️

Kommentera här: