Ikeadsg

Hola! 


Idag har jag och Stina och Jamie varit på Ikea. Dom hade byggt om där så vi gick vilse gång på gång. Vet inte hur dom lyckades bygga så dumt och förvirrande. Ikea liksom, har kunnat gå där och blunda. 

Hur som haver så köpte jag mig ett nytt köksbord. Jag sålde mitt förra igår, har aldrig gillat det. Det var runt och allmänt dumt. Det här bordet kostade liksom som en chipskväll en fredag, fattar inte hur dom kan sälja så vansinnigt billigt. 
Det blev iaf väldigt fint. Köket vart så ombonat och mysigt. 

Så köpte jag en ny matta till under soffbordet. Jag är helt kär i den. Hela mitt hem går i turkos och det tas upp i mattan. Tänk vad lite nya textilier kan ändra ett helt rum! 

Jag har stojat och fejat och flytta möbler i dagarna två nu. Men jag är riktigt jäkla nöjd. Jag har fortfarande en hel del smågrejer kvar att göra. Tusen saker som liksom inte har en självklar plats och som ska placeras någonstans. Det får kanske bli i morgon. 

I morgon kväll ska jag och mamma äta på resturang. Det har ju varit ett big nono för mig länge men vi bröt ju isen kring det i Grekland. Och jag vill inte falla tillbaka till dessa regler, så därför bestämde vi att det blir lämpligt med ett resturangbesök i morgon. Ska bli mysigt. 😊

Kommentera här: