Effektiviteten själv

Igår bakade jag bröd. Två olika, en med olivolja som jag köpte i Grekland. Och honung, som jag också köpte där. Och pesto. Underbart goda. 

Den andra satsen blev med sirap och andra kryddor. 
Allt blev kalasgott. Älskar att göra bröd. 

Så gjorde jag en spenat o feta paj också. Gör den rätt ofta, Love it. 

Idag har jag dammsugit och skurat golven, det var otroligt nödvändigt. Känslan när man är klar så så skön. 
Jag ska tvätta ikväll så ska plocka lite kläder (ligger exakt överallt i högar, varför  blir det så??) 
Sen har jag verkligen gjort mig förtjänt för soffmys. 

Har iofs legat i soffan mestadels av dagen känns det som, man måste ju mellanlanda :) 

Ligger och tittar på gamla bilder från USB minnen. Flera tusen, så otroligt roligt. Älskar att jag varit så flitig med kameran. Och att jag sparat allt. Ovärdeligt. 

Unga Annette :)

Kommentera här: