MVC

God kväll! 

Idag har jag jobbat. När jag kom hem hade jag lite energi kvar, så jag drog ihop alla kläder som hamnat i översvämmade högar och bokade tvättstugan. Jag har en förmåga att använda kläderna en gång sen lägger jag dom åt sidan för att ha en dag till. Men det blir sällan av, så högarna bara växer. Kläderna är ju varken smutsiga eller rena, men nu fick jag nog och tvättade och hängde in allt. Nu ska jag försöka skärpa mig och inte ta nya kläder varje dag. 🙄

Jag passade på att riva ut det mesta ur min lilla walk in closet och dammsög mattan där inne. Det behövdes. Så rensade jag och vek in allt fint. Så nu kan man gå in där utan att få en ångestattack. 😏
Nu känns det skönt i kroppen. Duschat och krupit upp i soffan för en välbehövd vila. 

Imorgon är det jobb igen och sen ska jag köra höggravida lillasyster till Karolinska för ultraljud och spec mödrarvårdsbesök. 
Det blir första gången sen Mio som jag kommer gå in på fostermedicin och spec mödrarvården. 
Det är som ett enda stort trauma i mig. Jag går nästan alltid upp dit när jag är på ks. Men så vänder jag igen för att hjärtat börjar slå dubbel fart och hyperventilationen tar överhand. 
Det är nog ett viktigt steg för mig att gå dit. Funderade först på att vänta utanför men jag ska nog följa med in ändå. Nu ska jag ju få se Malins lilla bebis. Det är ändå en rolig känsla. Så det kan nog vara ett perfekt tillfälle att bryta isen och det enorma traumat i mig. 

1 Maliizz:

skriven

Tack för hjälpen idag, det var verkligen jättesnällt 😊😊😊😊😊

Svar: 😘😘😘
Annette Sjölund

Kommentera här: