Mathem och pajbak

Hallå hallå. 

Här ligger jag i soffan och har just ätit paj som jag precis lagat. Den vart väldigt god. Stor och bra som blir många matlådor. 
Och det var på tiden, har inte lagat matlådor på alldeles för länge. Tyvärr. Jag har över huvud taget varit jätte dålig på att äta på sistone. Jag hoppas att jag kan komma upp på banan lite nu. 
Jag fick leverans från Mathem idag, så vansinnigt skönt. När jag är nere i en sån här dipp och varken vill tänka på mat eller äta mat, så var det gudomligt att klicka hem lite grejer som levererades till dörren. Kan nog vara min framtida melodi. 
Jag borde baka bröd också.. får se om jag orkar det nu idag. 

Igår fick jag ett ryck och möblerade om. Mina möbler far fram och tillbaka i detta hem väldigt ofta. Men det är alltid mysigt med förändring. Blir ju samtidigt en lite grundligare städ då också. 
Så länge min vidriga granne håller sig borta (han har varit borta flera veckor nu) så kan jag ha sängen stående mot ytterväggen. Lite mysigt att ha sängen mot en vägg. Tidigare har jag haft den mer ut mitt i rummet. 
Varje gång jag vaknar på natten och ska på toa eller nåt så slänger jag automatiskt ut benen mot höger för att kliva ur. Men där står ju en vägg nu. Hehe. Blir lite förvirrad varje gång. 

Superduper god paj made by moi
Pilla näsan lite 😊
Min myspåse ❤️
1 Hannis:

skriven

Har Tiara fått gröna ögon??

2 Hannis:

skriven

Har Tiara fått gröna ögon??

Svar: Hon har alltid haft gulgröna :)
Annette Sjölund

3 Hannis:

skriven

Men tänkte mer på hennes pupiller. De ser mer gröna ut än svarta!

Svar: Jaså, kanske är kamerans blixt :)
Annette Sjölund

4 Tina:

skriven

Hej vännen!
Ibland är även mitt liv inte på topp har fått ischias och minstingen slutade amma utan att jag var förberedd.
Går på massage söker akut tid hos naprat ska på zonterapi må.Vad är det för god paj du gjort?Ser läcker ut.
Länge sen jag var inne hos dig och läste nu men grattis till framsteg verkligen du är så bra.
Många varma hälsningar från mig.

Svar: Tack ❤️ vad jobbigt med ischias, det kämpade jag med i två år. Ständigt livrädd att det ska komma tillbaks. Hoppas du får den hjälp du behöver.
Jo jag mår bättre men det går väldigt upp och ner. Stor kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: