Hemmadag

Hej fina!
Nu börjar det lugna sig med mail och kommentarer så jag kommer förmodligen starta med lösenord från ikväll. Alt. i morgon bitti. 
Det är så kul att få en liten inblick i vilka ni är och det värmer verkligen att så många (för mig okända) människor vill följa mitt liv. ❤️

Idag är jag ledig. Men jag har känslan av att jag glömt något möte. Öppenvården eller psykologen, men jag förlitar mig helt på smsen man får inför besöken och jag har inte fått något ang. idag. Så då får vi hoppas att det är så. Känner bara att det var väldigt länge sedan jag hade en helt tom dag. 
Men den var välbehövd, har städat en hel del och även tagit en spa-lyx-dusch. 

Jag ska promenera till centrum strax och hämta ut ett paket på Hemköp. Sen blir det nog bara att fortsätta här hemma. Ska försöka hitta plats till mina jackor och vantar och mössor och sånt. Sortera lite tror jag behövs. 

Sen kan jag tänka mig att några timmar spenderas framför Once upon a time. Alltså jag är kär i den serien. Hooked. 

Nu har jag helt glömt bort lunchen kom jag på nu, dags att äta. 


1 EmSi:

skriven

Tack för serie tips! Har liksom inget att titta på just nu! 👍🏻😊
Hoppas dagen varit bra, här brottas det också med sorterande och platsletande efter utrymme för allas vinterkläder och skor och mössor och höstkläder osv... garderoben i hallen är på tok för liten! 😱😂

Kram! Och tack för insläpp till bloggen! 💕

Svar: Hej! Ja den är så spännande och mysig på nåt vis. Ibland vill man ge upp lite men sen kommer den igen. Tror det finns 6 säsonger och jag är inne på den 4e nu. 😂🙈 men man blir fast!
Ja, det där med plats är ett evigt problem. Jag kom ingen vart med just det idag. Fastnade framför teven. Hehe. Kram!
Annette Sjölund

2 stina:

skriven

Jag började igårkväll på den serien! Är på avsnitt 3 nu och ja man fastnar den va mysig så nu har ja nåt att kolla på under mina hemmadagar! :)

Svar: Vad kul! Ja den tar liksom aldrig slut och mer och mer karaktärer flätas in. :)
Annette Sjölund

Kommentera här: