Söndag ALMOST done.

Jag känner mig låg. Deppig/ledsen/urpumpad,trött. 


Jag var ju på permis idag med. Det gick ju bra, gosade med Tiara, satt ute på balkongen med henne i värmen osv. Men efter sista melliset så tog ångesten över så jag valde att gå tillbaka till avdelningen lite tidigare. 

Middagen här gick bra, det var en ovanligt liten portion. Det gillas. 

Jag vet inte om jag ska gråta eller sova. Alla känslor flänger runt i ett segt slajm i huvudet. Kaos är ordet. 
Längtar till kl 20.15 när vi får gå in på rummet och sova om vi vill, när alla
måsten är gjorda. Jag kommer förmodligen somna på två röda. 
Sista nätterna här så har jag tvärdäckat vid 21. Nattpersonalen kommer intrippandes och finner mig alltid sovande. 
Tant Annette. 

Dagen i lite bilder då...

1 EmSi:

skriven

Jag kan tänka mig att du blir trött, det här var ju ingen vanlig helg... det måste vara väldigt energikrävande med allt som du befinner dig i just nu, med permissioner, vara inlagd med allt de innebär och så har det gått tre år sen ni förlorade Mio... så ge dig själv en klapp på axeln, var lite snäll mot dig själv för som sagt det här var ju ingen vanlig helg men du klarade det! 👊🏻
Så klokt av dig att gå tillbaka lite tidigare när det blev jobbigt hemma! Fortsätt kämpa, blicken framåt! Trevlig kväll! 😊💕

Svar: Nej det var verkligen inte en vanlig helg. Jag hoppas att de kommande blir lite lättare. Men som du sa; jag klarade den!
Nu har vi snart en nu vecka med nya utmaningar. Försöker se framåt ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: