Holaaaa.

Dagen idag har varit ganska bra. Jag började förmiddagen med grupp, sen ner till psykologen en timme. 

Resterande dagen har jag ätit eller pysslat. Avdelningen har fått in nytt lass pyssel, så nu har jag mina kommande dagar sysselsatta. 😊

Igår var jag hos mamma. Systerdotter var där, det är alltid lika mysigt att träffa henne. ❤️
Sen kom höggravida Stina dit. 8 dagar kvar för henne! 😳 
Vi åt mat, jag klarade det inte riktigt så bra som jag trodde. Men ändå ett ärligt försök. 


Det var såååå varmt igår när man promenerade. Fick låna kortbyxor. Såg lagom roligt ut med stödstrumpor till det. 😊
Älskade fina ljuvliga ❤️
Pyssel pyssel
Back to this place. ☹️
1 Mamma:

skriven

Så glad att få ha dig här och pyssla om dig. Älskar dig så❤️

Svar: Älskar dig med ❤️❤️❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: