Dag. 5

Vägning stod på schemat i morse. 


Jag har drömt så konstiga drömmar hela natten, jag var på väg upp för en backe man åker när man tar bilen till Huddinge sjukhus. Men jag hade nån liten sparkcykel som inte klarade av uppförsbacken så jag fick gå. Men det gick inte att gå normalt, det var som att man fick att häva sig upp med hjälp av ett snöre. Det var sååå tungt och backen tog liksom aldrig slut. 
Men väl uppe så gick jag in i byggnaden och insåg att jag inte hade kommit rätt, det var som på flygplatsen men taxfree affärer. Jag kom in i en affär där de bara sålde såna enorma och färgglada klänningar som vissa romer/zigenare(?!) har. Jag kom liksom inte fram bland alla klänningar. 

När jag väl kom ut ur affären så kom jag ut på en gata och då var jag plötsligt i London. Jag skulle gå över vägen och in i nästa byggnad men bilarna åkte åt alla håll och kanter, det var liksom omöjligt att ta sig över vägen utan att bli ihjälkörd. Jag letade och letade men hittade aldrig min avdelning jag skulle till. Sen vaknade jag. 
Stress. 

Hur som helst. Vägning i morse. Jag hade gått ner 0,9kg på dessa 4 dagar. Varför jag gjort det har jag ingen aning om. Men jag har möte med mitt team idag så vi kommer väl gå igenom det. 
Sjukdomen blev överlycklig och grattade mig men förståndet såg ju det dåliga i det- mera mat på ordinationen..

Jag har svamp i hela munnen, känns som att jag slevar in rakblad vid varje tugga. Och så har jag munsår i mungipan. Kroppen sparkar lite bakut. 

Dåligt dag igår som sagt. Hoppas på en bättre och lättare idag. 

1 EmSi :

skriven

Ja du, men nu kan det väl nästan bara bli bättre... 🙄😬😊 håll ut och ta minut för minut, just nu sparkar kroppen bakut men det förstås för att du varit i sån fysisk obalans så länge att den inte fattar vad som händer och att detta som händer på sikt är något riktigt, riktigt bra! Kämpa kämpa! Hoppas denna dag kan bli någorlunda bra! kram

Svar: Dagen har inte varit bra, får hoppas på i morgon ist. :)
Annette Sjölund

2 Jessica:

skriven

Usch fy för svamp i munnen! Fråga om det imorgon, du kanske kan få någon medicin? Jag vill också säga att jag tror på dig, att du klarar detta. Du förtjänar ett liv utan den dumma demoniska anorexin. Kämpa på! Låt inte anorexin vinna! Ta hand om dig. Många kramar

Svar: Tack snälla ❤️ ja svampen är förjäklig men startade behandling för der idag. :) kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: