Sista dagen

Jag skrev värsta långa poetiska inlägget vid 18. Men internet la ner och det försvann. 

Jag orkar inte skriva om.. 

Men kan meddela att jag under dagen med eller mindre packar ner hela mitt rum här nu. Bara de som används som finns kvar. Tomt och själslöst blev rummet. 

Idag har jag haft flera möten med teamet. Gjort en del enkäter, och annat pappersaktigt som krävs vid ett avslut. 

I morgon kl.13.30 har jag utskrivningssamtal med teamet och läkaren. Sen kommer jag vara med på 14-melliset, sen vid 14.30 kommer pappa och hjälper mig konka ner allt jag lyckats släpa med mig hit. Är ju inte bara extra kläder jag tagit hit, det är ju tavlor som är målade, kläder som är målade och gud vet vad.. 

Der känns iaf bra. Men läskigt. Mycket läskigt. 

Som att inte bara utskrivningen är jobbig nog, så ska vi nästan direkt när jag kommer hem, åka till andra sodan Stockholm för att gå på min kusins studentmottagning. 
Men det blir trevligt. Lite osäker hur ja ska göra med maten bara. Får planera noga. Allt utanför min comfort zone känns oerhört läskigt och ogreppbart. Avdelningen har nu i en månad varit den platsen. Nu ska mitt hem bli det. 

Nu checkar jag ut för idag. Det har varit en ganska tung dag. Mkt som hänt. 

1 Jessica:

skriven

Hoppas det känns bra idag. Jag tror på dig och du kommer klara det här. Hoppas att det har fungerat bra idag på studentmottagningen. Kram

Svar: Det har funkat bra men är helt golvat trött efter denna intensiva dag. Nu ska jag lägga huvudet på kudden. ❤️ kram!
Annette Sjölund

2 EmSi:

skriven

Hoppas du haft en toppendag idag med utskrivning och studentmottagning! 💕

Svar: Jag har haft en bra dag. Men är galet trött nu. Hoppas jag kan sova gott nu. Kram ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: