Hett

Nu har jag precis ätit lunch. Ris och nån slags gräddig stuvning med champinjoner, några stora bönor och quorn. Det var gott. En ovanligt liten portion faktiskt. Uppskattas. 


Jag är så rastlös såhär efter maten. Har gjort ett armband idag och löst 2 sudukon. 
Tidigare var vi på den långa promenaden igen. Återigen trodde jag att mina dagar var räknade när vi skulle upp för den dödliga skogiga backen. En lång trappa gjord av rötter typ. 
Svarta jeans i denna stekiga hetta var ett dåligt beslut. 
Längtar efter en kalldusch. 

Det är så få här så vi ska hoppa över psykoeducationen idag och gå ut och spela kubb i stället. Kan bli trevligt. Kul att ta vara på sommaren lite. Knappt vart ute en enda dag denna sommar. 


Tarzan

Mitt nya armband som jag nyss knåpade ihop ser ut så här. Blev nöjd, körde med 8 snören samtidigt ist för 2 som jag tidigare gjort. 😊 lite trixigt men blir ju lite tjockare. 

Tjusigt. lite glittriga pärlor, men det syns inte här
Försökte ta en uttråkningsbild på mig själv men det var lättare sagt än gjort. 😂
Tillslut!

Aja. Nu ska jag fortsätta vara rastlös en stund till. Kanske får lösa ett suduko tlll. 😊

1 EmSi:

skriven

Låter som en bra dag! Och fler lär det bli!
Så härligt att få vara ute igen! Framförallt de somriga soliga dagarna. Då måste det vara ljuvligt med en promenad trots att konditionen inte är på topp, men det gör inget, den kommer tillbaka så sakteliga ska du se, inte pressa dock... 😉
vad fina armbanden blir! Jag har gjort såna för något år sen men kommer liksom inte ihåg hur man gjorde, det var lite små krångligt minns jag, mina ville vrida sig för jag glömde åt vilket håll jag skulle göra, 😬😂fast de blev fina de med!
Ha en riktigt fin fredag, nu är det snart lite helg ledigt! Kram! 💕

Svar: Hehe jaså. Ja men då blir det maktame :) man lägger ju ena som en 4a. Och så in och runt i en knut. Haha. Det var kanske den sämsta beskrivningen 😂
Men det är kul tidsfördriv 😊
En ny dag idag. Känner mig lite nere. Men det ska inte få förstöra dagen. Kram ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: