Födelsedag 🎂

Vilken dag! Helt fantastisk. 

Just nu känner jag mig så nöjd och lycklig. Så fantastisk känsla. 

Min underbara familj var här och firade mig. Förutom brorsan då barnen tyvärr var sjuka. 

Jag hade bakat två tårtor. En glutenfri och en vanlig. Dom blev gudomligt goda och alla kommenterade att dom var riktigt goda. 
Jag åt två bitar!!! Helt utan ångest över det. Idag var jag frisk och njöt varje minut. 
Kanske den bästa presenten. 

Jag fick jätte fina presenter, ett stort fint puzzel, den väskan jag önskade mig och av syster med familj, som precis kommit hem från Spanien fick jag en häftig sak, det var ett ostron?? Som man fick försöka öppna och där i låg en pärla! Och till det ett halsband med ett smycke man kunde öppna och lägga pärlan i. Riktigt coolt. 

Sen plingade det på dörren och där stod min vän Hanna. Hon hade köpt present till mig, heeeelt underbara spa-produkter från Rituals. Jag har precis duschat nu och känner mig så mjuk och len och avslappnad. 

En riktigt bra födelsedag!! Känner mig så tillfreds och lycklig över att ha så fina människor runt mig. 

Nu ska jag bara njuta av kvällen. 

❤️❤️❤️

1 Anonym:

skriven

Det var så kul att se dig, blev lika paff och fyld av känslor som bara svänmade över, att jag bara kom av mig helt😊😍

Svar: Hehe ja. Verkligen. ❤️😍😘
Annette Sjölund

2 Jessica:

skriven

Härligt att läsa att du har haft en bra dag! Du förtjänar dagar som denna! Du klarar det här! Kram

Svar: Tack! Ja det var magiskt att få må bra en dag så där!! ❤️
Annette Sjölund

3 Anonym:

skriven

Hipp hurra och stort grattis på din dag! Låter som en perfekt födelsedag tycker jag! Kram från Elin i Norrköping

Svar: Tack snälla du ❤️❤️
Annette Sjölund

4 Anonym:

skriven

Grattis på födelsedagen! Dina ögon har börjat glittra av liv. Kämpa på! ❤️ -Jenny-

Svar: Tack snälla ❤️❤️❤️
Annette Sjölund

5 Stina:

skriven

Va härligt :) de är så härligt att se i dina ögon att du hade en bra dag och mådde bättre , man ser så tydligt och idag var du verkligen friska Annette och de kändes underbart och de värmde Att se❤️❤️

Svar: Tack ❤️ ja det var en bra dag. Väldigt ovanliga känslor i kroppen. Hoppas få känna det mer och mer nu. ❤️
Annette Sjölund

6 Maliizz:

skriven

Dina ögon glittrar verkligen när du är me Jamie☺ ser ut o må så bra 🌹🌹

Svar: Tack. Ja, han ger mig liv. ❤️😍
Annette Sjölund

7 EmSi:

skriven

Åh vad härligt att läsa om din födelsedag! En dag när du verkligen strålar på alla foton du lagt upp! En frisk dag, och fler lär det bli! 💪🏻😊Tårtan ser jättegod ut!
Kramar till dig, hoppas även denna blåsiga fredag får vara en sån där bra dag! 💕

Svar: Ja det var det verkligen. Tyvärr inte idag men dagen är snart slut och i morgon är en ny dag. 😊 kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: