Sjukstuga

Japp, som rubriken lyder så är det sjukstuga här hemma. Jag vaknade undermedvetet väldigt tidigt för att jag visste att jag var tvungen att ringa dagvården 24h i föreväg för att inte bli debiterad för frånvaron. Så, strax efter 07 ringde jag mig sjuk. Jag fick knappt fram nån röst alls så vi får hoppas att dom hörde

och förstod. 😊

Sen somnade jag om till 10- nånting. Har förmodligen haft feber inatt för jag vaknade till och frossade massor sen nästa gång jag vaknade var jag sjöblöt. 

Dagen har jag spenderat i soffan. Hela dagen, utan undantag. Eller jo, jag gick till mitt lilla Coop här utanför och köpte lite choklad. Det måste man få unna sig som sjukling. 😊

Jag har legat i timmar och tittat på serier. Först de tre senaste avsnitten av Orphan black, sen började jag på en ny serie på nerflix- Gypsy. Den är helt ok. Inte mer än så. 

Min hals känns som ett enda stort sår. Det värker ner i luftvägarna och jag är livrädd att det håller på att sätta sig i lungorna. Usch, mina trasiga lungor klarar inte av hosta. Sist nåt gick ner dit så fick jag lunginflammation och blodförgiftning. Jag hoppar gärna över det nu. 

Igår låg jag och tittade på Disney. Netflix har otroligt lite men jag tittade på 3st Shrek. Och Anastasia. Det är så lättkollat och mysigt. Satt och gjorde lite armband samtidigt. Har startat upp min säljsida på Facebook igen. Sälja av lite av det jag gör. 😊
Kika in där om ni vill. Annettes smycken heter den. Kort och gott. 

Gårdagens knep o knåp

Nu ska jag återgå till Netflix. 


Trevlig söndag på er!

1 Anonym:

skriven

Netflix är absolut räddningen😊😍 Bästa som någonsin funnits. Hoppas av hela mitt hjärta att du blir frisk snart😊😍😍😍

Svar: Ja det är verkligen en stor räddning! 😊 tack söta du ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: