Prison break

Jag har spenderat nästan varje vaken minut  de sista veckorna med Michael Scofield och gänget. Jag har tittat varje möjlig minut här hemma, jag har tittat varje möjlig minut på dagvården. Plöjde 6-8 avsnitt om dagen. Igår började jag titta när jag kom hem, vid 17-18. När jag sedan tog en paus för att dra ner persiennerna så blev jag så paff att

det var svart ute. "Vad tidigt det mörknar nu" tänkte jag. Men när jag tittade på klockan var den 00.05. 

What?????? Jag kunde ha satt en årslön på att klockan skulle varit 21. 
Jag är/var sååååå stucked i denna serie. Aldrig upplevt något liknande. 
Nu har jag precis gråtit floder till det sista avsnittet. Eller det rann tårar redan i det näst sista. 
Man blir så delaktig och liksom en familjemedlem när man ägnar hela sitt liv åt sånt här sträck-kollande. 

Helt galet. Skådespelare, en historia, men ändå blir man så känslomässigt berörd att man sitter och gråter. Jag som inte ens kommer åt mina tårar angående mig själv. Mina tårar har låst sig, jag kan inte bearbeta, jag kan inte komma åt min sorg som är den jag ska få hjälp med. 
Men jag kan sitta och gråta och känna att hjärtat slits ur min kropp på grund av en påhittad serie med skådespelare som lever och mår bra i det verkliga livet. 
Det är konstigt. Mycket konstigt. 

Men nu är jag fri. Hehe, kanske kan slippa dessa drömmar nu. Lika hektiskt nattetid som dagtid framför teven. 

R.I.P 🌼❤️
Knas. 😊

Men nu när jag satt och googlade fram dessa bilder så ramlade jag över informationen om att säsong 5 kommer!!!! Det kanske inte var så sorgligt då after all. Haha. De hann med 3 prison breaks under dessa 4 säsonger. Men det verkar ju bli ett till. 😀😀😀😀😀😀

1 Annika K:

skriven

Har du sett den säsongen som gick på TV3 ganska nyss? En ny säsong

Svar: Ja det var säsong 4. :)
Annette Sjölund

2 Anonym:

skriven

Hej! Det är säsong 5 som nyligen gick på tv. Finns på viaplay. Mkt spännande.

Svar: Jaså?? Tack för infon! De sa på dagvården att det var 4an som gick på tv. Då ska jag kolla 😍
Annette Sjölund

3 Anonym:

skriven

Hallo! Läser din blogg varje dag och blir lite orolig när du inge uppdaterat på länge.
Allt ok?
Kram Lo

Svar: Hej Lo! Vad varm jag blir i hjärtat av att höra. ❤️ jag vet att jag varit lite frånvarande. Ska precis uppdatera 😊
Annette Sjölund

Kommentera här: