Min dag

Hej. God kväll. 


Jag är fortfarande sjuk. Min hals känns som ett stort sår. Usch. Men jag har beslutat mig för att åka till dagvården i morgon after all. Har bollat fram och tillbaka med mig själv hur mycket som helst. Och det blev att jag åker. Jag smittades för länge sen så för den saken skull är det ju okej. Blir det för övermäktigt så får jag ju åka hem. 
Så segt att bara vara hemma. 

Jag har legat i soffan och tittat på serier och filmer flera dagar nu. Hela kroppen skriker efter motion. 
Gick ut igår för att gå en sväng men jag fick vända tillbaka snabbt. Helt orkeslös. 

Idag däremot så gick jag en lugn promis till centrum där jag mötte upp mamma, lillasyster Malin och brorsonen Emil. Även storasyster Annika och hennes yngsta Amanda och Molly kom. Vi köpte med oss mat från BK och satte oss i parken. I solen. Jag köpte en milkshake. Tänkte att det kunde få duga till mellis. Men den var så söt och sliskig så den var svår. Men drack säkert halva iaf. 

Malin börjar få en riktig kula på magen. Så kul att se. Snart pluppar det ut en till liten bebis. 😊
Appropå bebis så saknar jag Jamie massor. Var länge sen jag fick snosa in hans underbara bebisdoft. Men måste vänta tills jag blir frisk från denna förkylning. 

För några månader sen så köpte jag ett par dyra vita jeans på Carlings. Jag har alltid velat ha vita jeans men aldrig riktigt passat i det. 

Jag köpte dom iaf men har aldrig använt dom. Jag tycker mina ben ser ut som korvar i dom och nu börjar dom bli lite för tajta. Så jag tänkte att jag kan trasha dom själv. Dels blir dom lite mer lösa i benen med hål i men jag tycker det är fint också. För några veckor sen googlade jag på hur man trashar jeans själv och ikväll körde jag en egen variant. 
Jag menar, dessa jeans skulle bara ha legat i lådan. Aldrig användas. Så jag gjorde ett försök. Och blev väldigt nöjd! 
Mitt ena knä är så bulligt efter operationen, liksom en bulle ovanför knäskålen. Så jag började att klippa där. Tänkte att man inte skulle se bullen lika väl då. Sen gick jag lös på flera hål. 
I morgon ska jag ha dom på mig. 
Trots knubbliga korvar till ben så ska jag trotsa ätstörningen och ha dom på mig. 
Jag har såna här ben nu helt enkelt. Orkar inte skämmas mera. 

God natt! ❤️

Kommentera här: