Bebisgos och bebiskräks

Hej! 

Idag har jag varit hemma från dagvården. Jag är frisk, var nog bara enormt övertrött. Men jag känner i både kropp och knopp att allt inte riktigt är som det ska, jag ligger väldigt efter i sömn. Plus att jag är i en så djup svacka. Så det var bra att jag var hemma. 

Jag har intagit den bästa medicin som finns här på jorden, nämligen Jamiegos. Jag åkte och hämtade Stina och Jamie så var vi här hos mig några timmar innan jag körde hem dom igen. 
Lilla grodan. Det allra första han gjorde var att kräkas rakt ner mellan mina bröst. Blev en pöl i bh-n. 😂 
Men det gör inget, allt han gör är så sött. 
Tänk vilken skillnad, hade en kille på krogen gjort det hade man blivit mordisk. När en tvåmånaders gör det är det bara lite gulligt. 😊
Jamie, det kommer inte vara okej i framtiden, typ din student! 😂

Jag har suttit och ritat i flera timmar ikväll. Är alldeles suddig i ögonen för att jag suttit och koncentrerat mig så. 
Blir nog att gå och lägga sig snart. Riktigt trött. 

Lilla knubbe ❤️
1 Anonym:

skriven

Gud vad duktig du är på att rita!! 😊

Svar: Tack ❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: