Äntligen helg!

Hej! 

Lite tyst från mig nu känner jag. Jag tror att det kan bero på att allt flyter på lite nu. No need to cry. Vilket är skönt. 

Jag har sett fram emot helg hela veckan. Jag är obotligt trött så jag hoppas sååå att min psykopatiska granne håller tyst i morgon bitti. Hela helgen helst..

Det har varit en bra vecka egentligen, allt har flutit på bra som sagt. Jag har haft lite nya mål för veckan och har lyckats rätt bra med dom. Alltid kul att känna att man lyckas lite. Och så har jag njutit av att inte gått upp i vikt. Förhoppningsvis har jag inte gått upp så mycket till nästa invägning heller. Förmodligen mer än ingenting, som det var förra veckan. Men låt oss hoppas att det ligger under kilot iaf. 

Jag svängde förbi Willys på vägen hem. Fyllde upp kylen. Ikväll blir det fruktsallad av melon och nektariner med glass till. Mumsigt som attans. Det är jag värd. 

Jag har ett katt-toa-issue. Jag brukar köra på en kattsand som jag nu glömt namnet på, men blåa stora lådor, väldigt dyra, som finns i olika dofter. De är så sjukt bra. Men sist snålade jag och köpte en gigantisk "kasse" för en billig peng. Och det luktar kattkiss/kattlåda här hemma hela tiden nu. Så jäkla vidrigt. Är helt allergisk mot denna stank. Det spelar ingen roll hur rent jag gör i lådan, der luktar ändå. 
Det luktade aldrig någonsin illa med den andra kattsanden. Så nu funderar jag på om jag ska kasta denna sand och köpa den gamla hederliga ist. Känns så himla slösigt, men jag orkar inte med den här lukten mer. 
Kanske kan kasta det som är i lådan nu och sen spä ut den nya dyra med denna. 
Ja, så får det bli. 

I helgen har jag noll planer. Jag vill träffa Jamie åt minstone en gång. Och mamma, känns länge sen. 
Det såg inte ut att bli något fint väder så jag får fortsätta i min höstfeeling. 

Trevlig helg!! 

1 Carro:

skriven

Önskar dig en fin helg. Det är du så värd. Angående kattsand så är det nog Everclean du haft tidigare. Klart bästa sanden på marknaden. Dyrast men drygast och den håller lukten borta. Beställ på zoo.se direkt hem till dörren så slipper du bära. Kram

Svar: Ja men så heter den ju! Ja den är grym 😊 blir till att köpa. Kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: