RöjarAnnette

Efter en rätt hektisk dag då sjukgymnastik och jobb avlöste varandra så kom jag hem och kände att jag knappt kunde andas, så gick ut på en halvtimmes promenad för att få lite luft och rensa tankarna. 


Kom hem och slängde mig i soffan heeeeeeeelt slut. Men kom på att klockan var 17 och jag hade ju glömt matlåda till jobbet och därmed inte ätit idag. 

Slängde i mig mat och fick lite energi. Tittade runt på den helt sinnesjukt grusiga hallen med påsar, massor av skor och skit på golvet, vardagsrummet med klädhögar överallt, typ hundra små leksaker på golvet (tiaras), grus o kattsand på golvet, köket som var ett enda bombnedslag då jag har lite målarverkstad där inne och typ 3 dagars disk tydligen staplats på diskbänken och ännu mer påsar och tidningar OCH GUD VET VAD precis överallt. 
Kände bara... vem ringer man? 

Men sen slog jag på Eminem högt och körde igång. 
Rollade även av soffan, alla kuddar, tiaras alla små filtar och vädrade. 

Halleluljha. 🙏⭐️

1 stina:

skriven

Man ringer mamma om man heter stina hehe. Men din metod var mer vuxet hanterat <3

Svar: haha 😂 rätt skönt när man väl är klar dock. Man könner sig lite duktig. :)
Annette Sjölund

Kommentera här: