Pirr i magen!

Nu är det bara en timme tills jag ska åka hemifrån. Jag hoppas att jag har allt med mig nu. Jag är ovanligt lugn faktiskt, kan nog hända att jag speedar upp mig när vi kommer till Arlanda. 


Jag önskar verkligen att denna resa kommer bli lika fantastisk som förra årets. Att jag (eller mamma för den delen) inte drabbas av någon sjukdom eller skada. Det är alltid en liten risk med mig. Det får inte bli några oroligheter eller hemska dåd. 
Jag önskar också att allt flyter på och att vädret är med oss. Men det verkar lovande med 29-35grader. 😍😎💦☀️

Det gör alltid så ont i hjärtat att lämna Tiara, hon fattar ju inte vart jag tar vägen. Bara försvinner. 
Men hon kommer få det bra med min systerdotter Carola och hennes Aziz. ❤️ Världens finaste ungdomar. 

Resväskan står packad och klar i hallen, 12kg tung av kläder som jag förmodligen kommer använda 0 gånger 😊

Nästa gång skrivs det från Kreta. 😎☀️

So long!

1 Anonym:

skriven

Vill ha mycket foton från er resa till Kreta! Hoppas ni får det super😋😍

Svar: Ja det kommer. Har redan fotat massor :)
Annette Sjölund

2 Anonym:

skriven

Älskar Kreta! Hoppas ni får det underbart! /Elin (i Norrköping)

Svar: Vi har det fullkomligt underbart 😍❤️
Annette Sjölund

Kommentera här: