Mys till tusen.

Idag har jag varit aktiv. Innan klockan 10 i morse så hade jag dammsugit, skurat badrummet, kastat i 4 maskiner tvätt och även plockat ordning i lägenheten. Effektiv! 


Sen vid 12- rycket så promenerade jag upp till mamma. Efter en stund kom syster Stina, Christoffer och Jamie dit. Jag har myst med lilla gossen hela dagen verkligen. Han har blivit så stor, den lilla lilla sparven har liksom blivit en bastant gosse. Så underbar på alla vis. Tankat tonvis med gos och kärlek. 

Mamma och jag promenerande till pizzerian också och gjorde en gigantisk beställning till hela gänget och gick hem. Jag tog en sallad, riktigt smarrig. 
Syster Malin och hennes Save kom också. Nu börjar även hon bli stor om magen, hon får sin bebbe i november. Ännu mera bebismys 😍 Jag är lyckligt lottad som har så många syskon och syskonbarn. 

Nu är jag hemma. Ligger och tittar på de nyaste avsnitten av Orphan black. Jag luktar bebiskräk. Hehe. Smällar man får ta. 
Känner mig nöjd med dagen. Den har varit bra. Och varm!! Riktig högsommar. ☀️

1 Old friend:

skriven

Hittade hit och blev glad att se att du verkar må bättre :)

Svar: Vilken Old friend då? :) ser inget namn
Annette Sjölund

2 Anonym:

skriven

Kent:)

Svar: Jaså. Hej 😊
Annette Sjölund

Kommentera här: