Live from crete

Hej! 

Just nu ligger jag i sängen på hotellet, nyduschad och lite svidig i huden efter dagens sol. 
Jag smörjer mig med hög solskyddsfaktor varannan timme ungefär men har ändå fått färg. Hoppas jag inte bränt mig idag då vi legat och guppat på badmadrasser i två timmar i sträck. 😳🙈😎

Vi har det så sjukt bra. Vi har tre stränder, buktar/laguner precis vid hotellet. Klarblått vatten och den finaste sand jag någonsin upplevt. 

Vi vandrar runt en del, det finns mycket att se, gamla fort och kyrkor och allt däremellan. 
Vädret är kanon, helt lagom, inte så hett så man storknar. Hittils har det varit 30-31grader. 

Det är lite svårt att få till alla måltider men jag tror att det duger. Man äter ju på lite andra tider här. Det blir ju otroligt mycket motion så det kompenseras med en o annan glass. Och öl. 😊
Det finns glutenfria kakor och bröd och allt möjligt, det märkte jag inte av förra året. Det ska finnas restauranger med pizza och pasta också, gf, men det har vi inte hittat än. 

På väg till strand nr2 :)
Strand nr 3 :)
Jag pekar på vårt hotell. 😅
Det är lite Gran Canion- feeling på dessa orangea berg/klippor
Svärdfisk, det bästa jag vet!

Det har en hel evighet att ladda upp bilder så dom får komma lite pö om pö. 😊


Nu ska vi strax gå upp till självaste mainstreet där det finns lite roliga affärer. 

❤️😍

Strandad
Hittade en hand idag 😂😅

So long!😘

1 Tina:

skriven

Godkväll vännen!
Sååå länge sedan över en månad sen jag kollade in till din blogg.Saknat dig åhhh vad härligt det ser ut på Kreta.
Sköt om dig och kram från mig/Tina

Svar: Ja det är helt underbart. Njuter till fullo :)
Annette Sjölund

2 Stina:

skriven

Åh va fint ställe och va mysigt ni har de!! Vill oxå !!!! :)

Svar: Ja det är väldigt fint! Kreta är ett enda paradis :)
Annette Sjölund

3 Anonym:

skriven

Ser mysigt ut!

Svar: Som tusan :)
Annette Sjölund

Kommentera här: