Feelgood

Just nu sitter jag på företagshälsovården Feelgood i Solna.
Jag har hela veckan känt att jag kommer ringa och säga att jag inte kommer. Bara tanken på att gå upp tidigt och köra BILEN till en adress i Solna jag aldrig hört talas om, slog ju knut på sig själv.
Jag med mina rädslor.

MEN!!! Det har hänt så vansinnigt mycket i mig under denna kraschande period. Jag vågar, jag litar på migsjälv, jag känner mig stark och bra.
Helt ovant. Helt nytt.

Jag bara satte mig i bilen och körde idag. Åkte fel och allt men hittade fram tillslut. Med god tidsmarginal. Och med helt lugn puls.
Man kan tro att jag går på lugnande eller nån annan skön drog, men nej!! Nada.
Förutom antidepressiva då. Men det är väl mer nyckeln till mitt rätta jag.

Fan vad stolt jag är. 👊

Hoppas jag hittar hem också. 😜

Kommentera här: