Hawaiidröm

Jag drömde att jag åkte till Hawaii. Mamma några systrar och min sysyerdotter var med även två spädbarn men vet inte vilka det var. När vi klev av planet (som var en båt) så låg det ett helt stimm av delfiner vid kajen. Men det var glasfönster runt, det var mer ett akvarium alltså. Dom låg packade och kunde inte röra sig. 

Sen skulle mamma o några systrar bada. Vattnet var totalt brungrumligt och mamma dök ner en stund. Jag fick panik för att jag ville dyka i efter henne då hon var borta ett tag men var rädd att dyka i det bruna grumliga vattnet eftersom vi var i ett land där det bor en och annan elaking i vattnet. 

Sen skulle jag duscha på hotellet men då klättrade det ner en typ decimeterstor spindel på mig som plötsligt började flyga. 

Hawaii känns sådääääär. 

Fy vilken stress. 

Vaknade med borrningarna igen. Fantastiskt. 

Nu ska jag bege mig till kliniken. 

Over and out. 

Kommentera här: