6-månaderskontroll

Besöket gick bra. Konstigt att sitta och prata med nån man ser i teverutan så ofta. 
Han började med att säga att jag är väldigt platt och fin. Vi tittade på före-bilderna och jag fick spader. Dom var så klara och fint tagna och mot en mörk vägg. Hualigen. Svårt att tro att det är/var min mage. 

Han såg iaf snabbt att det var fett kvar på höger sida nu. (Det jag stör mig på.) Han kollade funktionen på mina magmuskler och dom var bra, inga bråck eller liknande. Så det blir kompletterande fettsugning. Han ville även ta lite på den vänstra sidan. Det jag trott var kvarliggande svullnad är visst fett. Så det är bra att dom tar bort det så blir det symmetriskt och bra. 
Jag är så oerhört smal på övermagen sen så blir jag grövre undertill. Så nu blir det nog finfint. 

16 maj är det dags. Ser fram emot det. Skönt att få detta kapitel avslutat. Eller ja, att det nya kan påbörjas. 

Doktorn var noga med att påpeka att jag alltid kommer vara lite "skrynklig" på magen när jag sitter- jag är ju inte 16 längre. Haha. Ok. 😇

Dom är såna änglar. Gillar verkligen Akademikliniken. 


Nu ska det tvättas lite sen beger jag mig till H. 


Kommentera här: