Work work

Ny dag. 9h jobb bjuder den på. Vi ska till gamla stan och strosa runt så det blir trevligt. 

Är oerhört nojig över bilen. Om den är okej igen eller om den kommer börja låta igen så att jag måste stanna vid ett dike och se dum ut. 
Oerhört nojig. 

Jag avbokade Chipo-besöket och satte pappa på det ist som bor typ granne med Mattias. 
Så jag åtminstonde slipper åka dit med bilen. 

Jag hade en seat cordoba-97a mina första bilår. Hade aldrig några problem med henne. Doris hette hon- världens finaste bil. 
Nu har man köpt sig en ny bil, eller ja, 2-3 år gammal. Så krånglar den jämt ist. 

Eller nej det är att ta i. Jag har ju krockat och låst in nycklarna i den så ett fönster var tvunget att slås in. Så mkt är ju mitt fel. Eller andras. 
Men ändå. Mkt problem. 

Cyckel kanske. 



Mys med hjärtat igår. ❤️

Kommentera här: