Gott nytt år!!

Sista dagen på 2016 då. Kommer jag se tillbaka på de och sakna? Nää. 

Bara Kreta-resan mer eller mindre. 
Det har inte varit mitt år kort och gott. 

Gick igenom mitt album över året. Här kommer lite pics. 


Januari började med hård träning på gym
I feb träffade jag H. Här var vi och såg Ellie Goulding i Globen
Nån bild han tog på mig
Älskade Carola fyllde år 28 feb
Mars. Mattias och jag skilde oss på riktigt och ringarna togs av. Eller var det i feb?
Partaj med brudarna hos mig
Malin, mamma, Save och jag for på skaldjurskryssning i mars
Ett sjukhusbesök hann jag med såklart
Maj. En dålig månad. Jag mådde inte bra nån minut denna månad. Kraschade totalt, blev sjukskriven och flyttade till mamma
Solen sken och det var varmt och skönt iaf
16 man gjorde jag den kompletterade operationen efter bukplastiken
Aj.
Svullen åt alla håll o kanter
20 maj. Min älskade Mios födelsedag. Den "firades" med sorg och mycket tårar
Och självklart ett besök på minneslunden
Juni. Väldigt ledsen och nere. Livet var på botten
Men jag hade mina bra dagar
Tex min födelsedag den 29 juni då mamma och jag var på Lars Winnerbäcks konsert!!
Kanske den som stulit mitt hjärta mest var på besök
Många promenader blev det kring järvafältet
Systerdotter flyttade till Dalarna efter att ha varit med om massor av obehag av sjuka personer.
Tiger Smith flyttade hem till syrran. I juli kanske? Men nu heter han Kurre. Hehe
Detta var nog i maj. Lilla Emil på besök hos farmor. (Min älskade brorson)
Parkmys med systerdöttrarna i den stekande hettan. Juni/juli
Och så detta!!!!! En vecka på Kreta med mamma. Den bästa veckan vi båda upplevt tror jag. Varje cell i våra kroppar var lyckliga 24/7
Utflykt till Chrissy Island. Need no words
Klaraste och det mest salta vattnet jag varit med om. Man bara flöt. Timme in och timme ut. Underbart.
Detta hamnade fel. Är ju från mars kan jag tro. Våra energigivande promenader kring järvsfältet.
Tillbaka till Kreta. Här är vi på en liten tågresa :)
September. Här började min behandling av solfläckarna/pigmenförändringarna som smällt till från ingenstans. OCH SOM ÄR HELT BORTA NU!!! Tack vare fantastiska krämer
6 Oktober. Jag och Mattias "firande" vår 4årigs bröllopsdag fast vi är skilda. Vi är ju så fina vänner. ❤️
Jag hade lite photoshoot med systerdöttrarna. Okt
På besök hos moster Liv Och kusiner på Ingarö. ❤️
November. Snö-månaden. På något eller några dygn hade vi en meter snö. Mysigt! Det höll dock bara i sig några dagar
Molly demonstrerar snömängden
December. Jag köpte min älskade sportklocka. Älskar den!!!!!!
Denna hamnade också fel. Självklart från den 20maj. Från (min) mamma till Mio.
Lucia. Adventsmys med hela familjen hos mamma. Ååå så mkt gott vi hade gjort
Liten del av familjen
Å där gick tomten.

Gott nytt år och god fortsättning!!

💕2017 is THE year! 💕

Nyårslöfte: tänka mer på mig själv, ställa lägre krav på mig själv, försöka uppskatta livet och FÖRSÖKA vara mer lycklig här i nuet. 

1 Susanna:

skriven

GOTT NYTT ÅR! :D Hoppas du får ett underbart fint 2017, kramar S

Svar: Tack snälla du och detsamma!! 💕
Annette Sjölund

2 Anonym:

skriven

Önskar dig ett gott nytt år! Tack för att jag fått följa dig! 💕

Svar: Tack så mycket! Och detsamma till dig. 💕
Annette Sjölund

Kommentera här: