Valborg

Idag har jag rört på mig lite försiktigt. Så ovisst om det ska hugga till och göra ont eller om det varit muskulärt och blivit bättre. Tog bussen från mamma ner till centrum. Det gick bra. Sen skulle vi gå de 7-8 minutrarna hem till mig, då började det göra rätt ont. Tror ändå det är muskeln. Vilket är positivt. Betydligt värre om det är nerverna och diskbråck igen. 

Hämtade lite saker hemma och vattnade mina stackars blommor som ser så övergivna ut. Tittade in i badrummet där det äntligen händer nåt,  de hade både spacklat väggarna och satt upp kasetten bakom den tänka vägghängda toaletten. Gamla stenåldersbrunnen var kvar mitt i badrummet och stank vidrigt. Som sist. Eller egentligen har det alltid luktat illa från badrummet. Avlopp. Ska bli skönt att slippa de gamla rören. 
Kul att se att det äntligen går framåt. De har ju gjort massor där inne men jag längtar ju till att se uppbygganden. 😊

Sen tog vi bilen för en sväng så inte batteriet ska ladda ur. Svängde förbi Mio-affären och köpte en fotpall/puff till ett pangpris. Kanon. Jag som vill ha en sån. Lite förlängning på soffan. 

Sen vart det god lunch. 😋


Körde bakom FBI också. 😂 inte alltid man gör. Hehe. 

Trött som aldrig förr är jag. Kanske allt smärtstillande. Blä. 

Valborg. Vad händer då? Inget. Eller vi ska baka pizza och dricka lite bubbel. 

Kommentera här: