Ooont :(

Ont. Så ont. Kan man be en bön och hoppas vara helt återställd i morgon?

Kör på det. 

😇👼🙏
1 Anonym:

skriven

Jag blir så ledsen när jag läser om hur orättvist livet har varit mot dig. Varför kan alla orättvisor fördelas ut lite rättvist istället.
Du verkar vara en fantastisk människa, fin både på insidan och utsidan.
Hoppas du får uppleva ren lycka och utan smärta snart.
Stor kram

Svar: Men tack snälla du. Du anar inte vad dessa ord betyder en smärtdag som denna. Jätte tack. ❤️
Annette Sjölund

2 Hanna:

skriven

Usch, det är så trist att läsa att andra oxå har ont. Har själv haft två skitmånader med mer smärta så jag tror jag förstår dig. Det är bara vila, vila, vila och lite smärtstillande som hjälper. Blev själv så desperat efter att min läkare missade att ringa mig igår så idag åkte jag till kliniken och barrikaderade mig. Fick 2 minuter med honom med löfte att han skulle ringa i em....Kl är 18 nu.... Det är så skönt att läsa att du och Matte har förblivit vänner och kan ställa upp för varandra. Man behöver en stöttande hand när man har ont. Håller tummarna att ditt onda magiskt är borta till i morgon.

Svar: Tack vännen. Vad irriterad de att dom inte hör av sig. Riktigt störande och respektlöst. Ringde han inte upp alls?
Jag är aningen bättre idag men känner av det en hel del. Kram på dig
Annette Sjölund

Kommentera här: