"Home"


Vad hände med min lilla oskyldiga tomatplanta? Haha. Mastodont-träd på två veckor. 

Ringde Mattias i morse och frågade om han möjligen kunde hjälpa sin gamla exfru att flytta hem. (Så ont, behöver hjälp) och fantastisk som han är så kom han och hämtade mig och tomaten. 
Nu är jag nära min bil så kan åka (på söndag blir det nog) till H och hämta Tiara och grejerna som finns kvar. 


Bytt Tiara mot Tilly så länge. 

Mamma är iväg och köper mat och gottis till kvällen. Jag önskade halloumiburgare med pommes och bea. 😋 och öl. 

Benet är bättre men inte bra. Vilavilavila. 
1 Cicci:

skriven

Vila vila!! Vilken toppenkille matte är! Så glad att ni har varandra som bra vänner fortfarande! Ta det nu bara lugnt o vila upp dig. Kram

Svar: Ja, han är verkligen en bästa vän. Superglad för våran fina kontakt. :) Kram!
Annette Sjölund

Kommentera här: