Min kära granne

Jag tog ett djupt andetag och knackade på hos grannen nu. 4e gången..............
Mullrandet är tillbaka efter en tid då han skött sig. Han blev lite butter då han hävdar att han inte har så högt på och att han inte alls hör dåligt som jag påstår. Haha. 
(Ändå fick jag plinga på 4ggr för att han skulle höra och öppna)

Pratade en stund om väggarna här o att jag får ta det här med föreningen. (Tyckte han inte om)

Om dom bara kan sätta upp en ny vägg här hos mig som isolerar bättre så skulle ju allt vara löst. 

Jag tycker lite synd om honom då han verkligen tycker att allt är så bra och att han är så skötsam. 
Jag gjorde dock klart för honom att jag har en typ omöblerbar etta och att det låter som att han och jag bor tillsammans utan vägg emellan. Han sa också "men dom som bott där innan har inte klagat" 
Nej, alla vågar inte det. Sa jag. Och dessutom pluggade den tjejen i Norrland och var aldrig hemma. 

Så äkta mig att hamna bredvid en sån här. 

Kommentera här: