Solig dag!

På Facebook finns en sida man kan vara med i där det finns möjlighet att byta sina glossyboxprodukter om exempelvis man fått ett nagellack eller nåt smink man vill byta färg på. Allternativt sälja. 
Jag köpte en produkt där förra veckan. En liten flaska till håret med sånt där pulver i för volym. För 30kr. 
Så igår så kom ett helt paket fullt med produkter 

Vart så otroligt glad. Vilken snäll människa! 
Sånt gör mig varm. 


Idag har jag umgåtts med Madde. Vi har strosat runt i Sumpan, ätit sushi och varit i kista. 
Väldigt trevligt!


Mums i solen!

Alldeles nyss hörde jag vrål utifrån så gick ut. Det var en katt som gjort intrång så Chipo sa ifrån och markerade revir genom att göra sig så stor att han ser ut som ett vildsvin. Haha, det är kul att kolla på hur dom beter sig. En tyst kamp. 


Haha gubben. Så stor o tuff ❤️



1 Anonym:

skriven

Lite offtopic men jag insåg att jag ville att du skulle få veta att jag uppskattar din blogg oerhört. Har följt den sedan vårt missfall i vecka 17 och det har varit en lättnad att få dela dina tankar och känslor och se att jag inte är ensam. Även om våra historier skiljer sig åt så har jag ändå känt en samhörighet som varit viktig för mig i min sorg. Så tack för att du skriver!

Svar: Hej. Tack för din kommentar, det värmer ❤️ jag är jätte ledsen över att höra att ni också mist ert barn sent. Så jäkla orättvist.
Kul att höra att mitt skrivande kommer till någon nytta. Stor kram
Annette Sjölund

Kommentera här: