Morsdag. Allas dag.

Morsdag. Skulle ju så klart firats med en liten bebis i sängen i morse. Men i stället lever han i våra hjärtan och vem kan vara mer stolt över att vara mor åt lille änglaMio än vi? 💙

För att lätta upp stämningen på denna lite konstiga dag (tycker det är hemskt att det är så uppstojat kring denna dag, tänker på alla som mist sin mamma eller barn) så har jag färgat ögonbrynen på både mig o Mattias. Mattias har rätt mörka drag men NOLL ögonbryn. Tycker det är fint med lite markerade ögonbryn och visst fick vi oss ett gott skratt när han kom springandes in i badrummet totalt kolsvart över ögonbrynen 😂😂😂 dagens bästa. 
Men det vart alldeles perfekt o jätte fint när han sköljde bort det. Mina blev också perfekta. Otroligt skönt att slippa måla dom dagligen. Mina är också alldeles vita normalt. 

Idag ska jag upp till mamma med en present. Och hoppas på att jag kan bli bjuden på middag ;)



Kommentera här: