Födelsedag!

Japp, idag fyller jag 31 år! Solen skiner och det är riktigt varmt ute, väldigt trevligt! 
Jag vaknade med en tråkig ont-i-kroppen-present, men hoppas det ger med sig. 

Igår var mamma, pappa, mina tre systrar och Amanda och Molly här på kalas. Brorsan och hans familj var lite för sjuka för mitt immunförsvar, så de kommer någon dag då de är friska. 

Vi åt glass och jordgubbar och massor av annat och jag fick fina bra presenter. 

Jag blev trött fort och låg väldigt apatisk i sängen hela kvällen sen. Märker att energin ligger på minus. 

Idag är jag ensam men tror att mamma och Malin skulle komma ner så småningom. Sen hade Mattias och jag tänkt att gå på bio ikväll, och ev. äta något ute. Tapas kanske kan passa eftersom jag inte får i mig något riktigt. 

31 år. Då har man klivit över den gränsen också! Nu får jag väl börja acceptera alla fina linjer och rynkor som börjat komma. 😣

Jag hoppas att kroppen orkar leverera idag iaf och det blir en fin dag. 

Kram på er 
1 Cicci:

skriven

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en bra dag! Kram cicci & Liam

Svar: Tack så mycket!! ❤️
Annette Sjölund

2 stina:

skriven

Grattis igen! Hoppas du fick en mysig födelsedag <3

Svar: Tack! Ja den har varit lugn mest 😊
Annette Sjölund

Kommentera här: