In tha car

Godafton. 

Jag sitter i bilen på en parkering och väntar på Mattias som är och letar efter en vit skjorta. Liiiiite i senaste laget- som vanligt. Bröllop i morgon.. 
Jag är inte med där inne för jag fick plötsligt ont i rygg/rumpa. Alltså nej! Jag satt igår och pratade om att ryggen hållt sig frisk. Pallar iiiinte ett nytt skov nu. Börjar dessutom jobba på tisdag så det går liksom inte. 
Hoppas det är en överansträngd muskel eller nåt från gymmet igår. 

Idag har jag varit vid lötsjön. Fixade lite vid min mosters grav sen gick jag runt där och promenerade vid vattnet och snubblade över alla tusen svanar och annat. 
Mys. Det har ju faktiskt varit sol idag!!!

När jag kom hem, innanför dörren, så smsade en vän som ville ses så då åkte jag igen. Satt på café några timmar och pratade. Sen vart det resturang med karln på kvällen. Alltså jag måste sluta äta ute. Punkt. 





❤️

Kommentera här: