Dyngsur

Igår var jag så slapp som man kan. Nästan. Jag började iofs dagen med ett jäkligt vasst pass på gymmet, men resten av dagen låg jag i soffan. Helt apatisk. Kunde inte komma på något att göra. Ville knappt göra något. Dessutom regnade det. 

När Mattias kom hem tog vi dock bilen in till stan för att äta på koh panang. När vi parkerade bilen så öppnades himlen på ett helt konstigt vis. Som att nån hällde hinkar/badkar/pooler med vatten över våra huvuden. Sprang bara över vägen men var totalt dyngsur. 

1,5h kö hade dom på resturangen. Regnet förde in många för att äta.. Så det var bara att springa ut igen. 


Men så hittade vi en indisk resturang med superduper god mat. Brukar inte tycka det är så imponerande men detta var väldigt gott. Trevligt. 

Halvkul att sitta flera timmar dyngsur och kall dock. Var rätt skönt att komma hem och krypa ner under ett varmt täcke. 

Snusavvänjningen går bra!!! Vet inte om det är det som får mig så apatisk. Förmodligen. Men jag ska lyckas. Apatisk eller ej. 

Ikväll ska jag förmögen in till stan och träffa några vänner och äta middag. Mys!

Kommentera här: